همشهری آنلاین: شاهین فلاح، خلبان مسافت پاراگلایدر کشورمان در اولین تاسک مسابقات مقدماتی جام جهانی در کشور نپال به مقام نخست رسید.

Paraglayder

در این مسابقات که ۹۰ شرکت‌کننده از کشورهای مختلف جهان در آن حضور دارند، فلاح توانست در اولین مرحله رتبه نخست را کسب کند.

فلاح در این خصوص گفت: این تاسک ۵۰ کیلومتر طول داشت که توانستم در بین رقبا زودتر به گل برسم.

وی اضافه کرد: سطح مسابقات به دلیل حضور خلبانان حرفه‌ای از کشورهای فرانسه و تیم ملی روسیه بسیار بالاست و خلبانان خوبی از انگلیس٬ هند٬ چین٬ قزاقستان٬ ترکیه و‌ کشور میزبان حضور دارند و مسابقات ۵ روز دیگر ادامه دارد. امیدواریم با بچه‌های دیگر ایرانی حاضر در مسابقات بتوانیم نتایج خوبی برای پاراگلایدر ایران رقم بزنیم.

وی ادامه داد: این مسابقات با چند هدف برگزار می‌شود از جمله این که مسابقات لیگ کشور نپال و مسابقات قهرمان کشوری روسیه هم در قالب این مسابقات گنجانده شده است٬ برای همین حضور روس‌ها خیلی پررنگ است.

فلاح اظهار داشت: برای محاسبه قهرمان پاراگلایدر این کشورها همه خلبانان را از رده‌بندی مسابقات حذف می‌کنند تا رتبه و قهرمان این کشورها مشخص شود.

گفتنی است: شاهین فلاح نفر دوم لیگ پاراگلایدر ایران است که به همراه مسعود مهرکی‌زاده٬ صادق باریکانی٬ هادی کاوه با هزینه شخصی و به سرپرستی متین فیروزی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

پیش از این نیز سهیل باریکانی، تنها خلبان شرکت‌کننده از ایران در سوپرفینال مسابقات جام جهانی در مکزیک در مصاحبه با همشهری آنلاین اعلام کرده بود که این خلبانان به دلیل عدم حمایت مالی از سوی فدراسیون و وزارت ورزش برای ادامه شرکت در این مسابقات و برافراشتن پرچم کشورمان نیاز به اسپانسر دارند.

کد خبر 326677

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha